חיפוש באינדקס עסקים

מעצבי שיער – איך המספרה שלכם יכולה לשרוד את המלחמה

פורסם מאת: rita בתאריך: 17 אוקטובר 2023

Print Friendly, PDF & Email

מלחמה היא אירוע קשה ומשברי שיכול להשפיע באופן משמעותי על עסקים.
עסקים רבים נאלצים להתמודד עם ירידה בביקוש, עלויות גבוהות יותר וקשיים של לקוחות להגיע לעסק.
במיוחד במלחמה הנוראית הזו, כשהנפש של כולנו מטולטלת ופגועה, קשה לנו, כמעצבי שיער ובעלי מספרות לקבל החלטות עיסקיות שישמרו על העסק חי, שימשיך לשרת את הלקוחות ויהיה שם גם ‘ביום שאחרי’.

אז איך המספרה שלכם יכולה לשרוד את המלחמה, איך העסק שלכם, מקור הפרנסה שלכם, יכול לשרוד

כיצד לזהות את הסוג של העסק שלך?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של עסקים בזמן מלחמה:

עסקים מושבתים בעל כורחם:
עסקים אלו אינם יכולים לפעול בשל המלחמה, למשל בשל נזק פיזי לעסק, מחסור בחומרי גלם, מיקום באזור שהתושבים מפונים ממנו, מיקום באזור מטווח על ידי האויבים.
עסקים שאינם מושפעים מהמלחמה:
עסקים אלו אינם מושפעים באופן ישיר מהמלחמה והם יכולים להמשיך לפעול כסדרם.
גם לעסקים אלה יש אתגרים בעיקר בשל המצב הכלכלי והפסיכולוגי של קהל הלקוחות.
עסקים מושבתים מבחירה לא מודעת :
עסקים שיכולים להמשיך לפעול כרגיל בזמן המלחמה, אך בעלי העסק הרימו ידיים, מבובלבים ולא מודעים לכך, לכן אינם נוקטים בצעדים הדרושים כדי להמשיך לפעול.

כיצד לשרוד מלחמה כעסק מושבת?

עסקים מושבתים בעל כורחם צריכים למצוא דרכים להסתגל למצב החדש.
יש לנקוט במספר צעדים, כגון:
קבלת סיוע מהממשלה:
יש להניח שהממשלה תספק סיוע כספי או מענקים לעסקים שנפגעו מהמלחמה.
פיתוח עסקי חדש:
עסקים יכולים לפתח דרך חדשה לעבוד, שתהיה עמידה למצב המלחמתי.

כיצד לשרוד מלחמה כעסק לא מושבת?

עסקים לא מושבתים יכולים לנקוט במספר צעדים כדי לשרוד את המלחמה בדרך הטובה ביותר:

התאמת האסטרטגיה השיווקית:
עסקים צריכים להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם לתקופה.
להתמקד בשיווק דיגיטלי או בשיווק בקהילה, לתרום מעצמם ויכולתם לטובת הקהילה/החברה, ליצור תכנים מעודדים ולהפיץ.
התאמת המוצרים או השירותים:
המלחמה היא הזדמנות להרחיב את הסל השירותים ולהכניס מוצרים או שירותים חדשים שעונים היטב על הצרכים של הלקוחות בזמן המלחמה.
הגעה על בית הלקוח/ה, משלוחים, תיעוד המרחב המוגן במספרה שמאפשר להמשיך לעבוד כרגיל גם אם יש אזעקות…
התייעלות:
הזמן הזה הוא הזדמנות לנקוט בצעדים להתייעלות כדי לחסוך בעלויות.
זה הזמן לשקול ולבחון את עלויות התפעול של המספרה ולקצץ.
להקטין את מספר העובדים או להפחית את השימוש בחומרי גלם.

טיפים עסקיים חשובים לכלל המספרות ומעצבי השיער

שמירה על קשר עם הלקוחות:
חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות גם בזמן מלחמה.
שילחו מייל, הודעות טקסט, העלו פוסטים ברשתות החברתיות, צרו קשר אישי ישיר דרך ווטסאפ.
דירשו בשלום לקוחותיכם. שילחו מילים חמות ומעודדות.
לקוחות זוכרות את מי שעמד לצידן בזמנים קשים ויהיו שם כשהכל יסתיים (לטובה).
התמקדות בעתיד:
חשוב להתמקד בעתיד, לחשוב על תוכניות לשיקום העסק לאחר המלחמה.
להחליט על ליין של מבצעי הנחות והטבות לימי החזרה לשיגרה, להכין חומרים ותשתיות מתאימות לביצוע המבצעים האלה.
ללמוד (פיזית או אונליין) תחום חדש, נושא חדש.
ליצור קשרים ושיתופי פעולה עתידיים.
לחדש מיתוג ונראות של העסק.
לרענן את אתר האינטרנט של המספרה, את הלוק של המדיה החברתית שלכם.

מלחמה היא אמנם אירוע קשה שיכול לפגוע קשות בעסקים.
אך עם זאת, חשוב להרים את הראש, להביט קדימה ולנקוט במספר צעדים כדי להישאר יציבים, לשרוד את התקופה הקשה, ולהבטיח את קיום והצלחת העסק גם אחרי.

שנדע ימים טובים יותר, ויחד ננצח.

איך המספרה שלכם יכולה לשרוד את המלחמה


עמוד זה נצפה: 108 פעמים

אתם מוזמנים לשלוח לנו כתבות, איטמים, חדשות ואנו נפרגן.

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]

    אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    
    דילוג לתוכן