שוורצקופף פרופשיונל בקמפיין חסר תקדים
לאחרונה החלה חברת שוורצקופף פרופשיונל ברעיון שלא נעשה כמותו בישראל מתוך מטרה לפרגן לספרים מכול הארץ ולהגדיל את ההכנסות במספרה ללקוחותיה .
אז כך זה נעשה חברת שוורצקופף רכשה מדיית פרסום בעבור לקוחותיה ובכך הם מעניקים להם שירות שלא נראה כמותו בעולם כרעיון חלוצי וייחודי בארץ ובעולם .ובכך דואגת החברה להיות תמיד צעד אחד לפני כולם .
החברה רכשה עמודי פרסום ובעיתון ובאתרי האינטרנט המובילים בישראל למעצבי השיער.
כל זאת הודות לשיתוף פעולה מלא עם הסוכנים של שוורצקופף .
והתוצאות של הפרסום לספרים לא איחרו לבוא .
מעל ל – 50,000 קוראים שצפו בכתבות נתנו לייקים ושיתופים בפייסבוק שלנו בתוך שבוע .
אז אחרי שבוע שאנחנו מעלים כתבות ושיתופים בפייסבוק התחיל הרעש הגדול ,ואז החלו להתקשר כמה ממעצבי השיער ופשוט התמוגגו באושר ( וכסף) למה שעשתה להם הכתבה בהדליין.
ריכזנו חלק מהתגובות וצוטטנו אותם:
מעצבת השיער שיר חמו מאשקלון
” זה עשה לי המון , קודם כול זה פירגון מאוד גדול עבורי לא חלמתי שחברת השיער שלי תבצע עבורי מהלך שכזה , מאז הפרסום התחלתי לקבל המון טלפונים לקביעת תורים . פרגונים ומחמאות מאנשים ברחוב.
וגם הלקוחות הקבועים שלי מאוד פירגנו לי ואהבו לראות את הכתבה ”
אין ספק שהעוצמה של הדליין באה מהר לידי ביטוי.
מעצב השיער נדב איפרגן מרחובות
” וואוו תודה רבה לכם ” ככה פתח נדב את השיחה שלי איתו.
והוסיף ” זה עשה לי פלאים קיבלתי מבול של טלפונים של אנשים שראו את הכתבה ורוצים לבוא למספרה . ההכנסות שלי זינקו הפרסום עובד ובענק.
זה היה מאוד מחמיא וגם עזר לי לעסק , אז שוב תודה לשוורצקופף ולכם ”
מעצב השיער ניר גבאי מאשקלון
” אני מודה על הפירגון , זה נורא החמיא לי וגם ללקוחות שלי שראו את הספר שלהם מככב באינטרנט ובפייסבוק ”
” ואת האמת שקיבלתי גם טלפונים מלקוחות חדשים וגם לקוחות וותיקים ”
מעצב השיער ניר גבאי חזר מלוס אנג’לס
מוסר לנו מר שמוליק כהן מנכ”ל החברה ” עשינו מהלך שלא נראה כמותו בעולם .
אני שמח להעניק ללקוחותיי כל העת כלים להצלחת העסק וההעצמה האישית והמקצועית שלהם, אני תמיד יהיה צעד אחד לפני כולם ויעניק לכם את הטוב ביותר .
אין בליבי ספק זו רק ההתחלה של ההצלחה האדירה הזו .אין ספק שהפרסום באתר הדליין והמגזין עובד”
אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.