הקאמבק של 2017 – אינדולה כמו שעוד לא הכרתם
אינדולה, מותג עיצוב השיער הוותיק, עובר בימים אלה מיצוב מחדש לקראת פריצת חדשה לתודעת מעצבי השיער בישראל , בשנת 2017.
אינדולה 2017
עיקר החדשות הוא שהשיווק של מוצרי אינדולה החליף ידיים ועבר לידיים צעירות, עדכניות ומלאות תעוזה של חברת “נעה שיווק”.
“נעה שיווק” היא חברת שיווק מוצרים למעצבי שיער, בעלת ניסיון של שנים רבות.
הבעלים של חברת “נעה שיווק”, מר דודי איבגי ומר יצחק קרקו, המביאים איתם ניסיון מקצועי של עשרות שנים בתחום, שמרו לאורך כל הדרך על רוח צעירה ותוססת בחברה, על חדשנות ועדכנות בגישה המקצועית.
השניים שהגיעו מרקע של שיווק וסחר בחברת וולה, הקימו את “נעה שיווק” ומציעים לעולם עיצוב השיער המקצועי מוצרים ומותגים כמו שוורצקופף, לוריאל וולה, במקביל למוצרי ets – מותג הבית.
החיבור המבורך בין “נעה שיווק לאינדולה” נוצר אחרי שנים של היכרות הדוקה עם חברת “הנקל”, יצרנית “אינדולה”.
הקאמבק של “אינדולה”
“נעה שיווק” לקחו על עצמם אתגר לא פשוט.
דודי ויצחק מ“נעה שיווק” נחושים לשים את “אינדולה” בחזרה על מרכז המפה המקצועית בישראל , מהשקות מוצרים חדשים ,להקדיש משאבים לקידום ליין המוצרים המתקדם והעדכני של “אינדולה”.
שנת 2017 תהיה שנת הקאמבק המטורף של אינדולה.
“נעה שיווק” מתכננים להסיר את האבק ולרענן את הדימוי המקצועי של “אינדולה”, להעניק חשיפה ממוקדת למוצרים חדשים של החברה ולחידושים הטכנולוגיים שלא זכו לתודעת מעצבי השיער הישראלים.
מה צפוי לנו ב2017?
היכרות מחודשת עם מוצרי החברה והשקות של מוצרים חדשים.
חשיפה תקשורתית מאסיבית, אתר אינטרנט חדש, לימודים והשתלמויות באקדמיה הבינלאומית של “אינדולה” באמסטרדם, מרכז הדרכה ושיווק במרכז הארץ, מערך סוכנים ארצי ושירות ברמה גבוהה במיוחד.
דודי ויצחק בנו תוכנית עבודה מסודרת ולמעצבי השיער נותר רק לחכות.
השיווק של אינדולה דרך נעה שיווק תתחיל ב- 16.3.2017… ממש עוד מעט.
אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.