אמש, ערכה שוורצקופף פרופשיונל השקה ללקוחותיה באקדמייה שלה בנתניה, השקה מחודשת של BC.
הלקוחות נהנו מארוחת בוקר מפנקת, קירות צילום מעוצבים, יין ועוד המון הפתעות.
שחר מלכה, שגריר שוורצקופף פרופשיונל פתח את האירוע בסדנת מכירות קצרה והסביר מדוע חשוב למכור ללקוחות מוצרי טיפוח בסיום הטיפול בסלון ואיך עושים את זה נכון.
לאחר מכן דבי פסח, מנהלת השיווק וההדרכה של שוורצקופף פרופשיונל, העבירה מצגת שיווקית שחיברה את התוכן של סדנת המכירות של שחר לבין התוכן השיווקי של ההשקה.
דבי הסבירה על כל המוצרים בהשקה המחודשת של BC, על החידושים וכן על כל התמיכה השיווקית המדהימה סביב ההשקה.
אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.