לוריאל פריז, חוגג 50 שנה לסלוגן האלמותי
“Because you’re worth it”
חוגגים 50 שנה של עוצמה נשית
הסלוגן האלמותי של מותג הביוטי הבינלאומי ‘לוריאל פריז’
“BECAUSE YOU’RE WORTH IT” המבטא את השליחות מעוררת ההשראה שבלב המותג עד היום!
מותג הקוסמטיקה המוביל בעולם לוריאל פריז, חוגג 50 שנה לסלוגן האלמותי “Because you’re worth it“. אלו לא סתם מילים, הן מבטאות את השליחות העולמית של המותג – לעודד כל אישה באשר היא להיות חופשייה להגשים את עצמה ואת חלומותיה; כבר 110 שנים שלוריאל פריז מעודד נשים להאמין בערך העצמי שלהן; אישה צריכה להרגיש הכי טוב עבור עצמה, להיות בטוחה בעצמה, בערך העצמי שלה.
הסלוגן שאיחד נשים בכל העולם – בשנת 1971 הומצא הסלוגן על ידי אילון שפכט, קופירייטרית בת 23 מחברת הפרסום ‘מקאן’ במנהטן. הסלוגן של לוריאל פריז יחד עם המסר הנועז עורר מהפיכה בכל העולם: לראשונה, הפרסום נעשה בקולה של אישה לא גבר, שעד אז היה נחשב כיותר מוסמך, ו-” Because you’re worth it” הפך לסלוגן סמלי שמעצים נשים בכול הגילאים ומכל רקע וגרם להן להאמין ביופי שלהן ולהרגיש שווה (Worth). מאז, הסלוגן תורגם ל-40 שפות ושיקף עד כמה יופי יכול להיות מגוון. בעברית תורגם הסלוגן ל”כי מגיע לך הטוב יותר”, והביא לידי ביטוי את המסע יוצא הדופן של עוצמה והעצמה נשית ב-50 השנים האחרונות.
אג’נדה חברתית עולמית: Stand Up! נגד הטרדה מינית במרחב ציבורי – כחלק מהמחוייבות לשמירה על ערך עצמי אישי וביטחון עצמי של נשים, לוריאל פריז השיק במרץ 2020 את המיזם העולמי Stand Up! נגד הטרדות מיניות במרחב הציבורי, המבוסס על תכנית הדרכות גלובלית שמטרתה – להעלות את המודעות לתופעה ולסייע במניעתה. בישראל, הושק הפרויקט בשיתוף “איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית”, הוקם אתר בעברית (standup-israel.com) ותכנית הדרכות ייעודית לקהלים מגוונים, במטרה להעלות מודעות לתופעה ולתת כלים למיגורה. במהלך השנה האחרונה עברו למעלה מ-11 אלף גברים ונשים בישראל את ההדרכה והיעד הוא להדריך כ-30 אלף איש בכל שנה. כדי להמשיך ולבנות מרחב בטוח ונקי מהטרדות מיניות לכולם, לוריאל פריז מעודד את הציבור להצטרף לקהילה עולמית ולשתף את ההשטג – #דילעמודמהצד, #WeStandUp ברשתות החברתיות.
אילן נקש, מנכ”ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל – “אנחנו מעצימים כל אישה דרך מוצרי היופי שלנו, המבוססים על חדשנות מדעית ובשאיפה לאפשר לכל אישה להרגיש הכי טוב עבור עצמה. אנחנו ממשיכים בהתחייבות לנפץ את המחסומים בין נשים לבין שאיפותיהן, למשל דרך פרויקט Stand Up שלנו נגד הטרדה מינית במרחב ציבורי. אנחנו מחויבים למשימה לסייע לכל אישה להגשים את חלומותיה ואנו גאים במיזם החברתי החשוב שיצרנו יחד עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית.”
העצמת נשים דרך מדע – לוריאל פריז ידוע כמותג המבוסס על חדשנות מדעית פורצת דרך. ההשקעה בפיתוח הפורמולות, הפכה אותו למותג היופי מספר 1 בעולם היום. המותג מעצים כל אישה דרך המוצרים המצויינים הנוצרים על ידי החדשנות הכי עדכנית בתחום הקוסמטיקה.
מוצרים אייקונים – החל מ’אלנט‘ (Elnett) שהושק ב-1960 והפך במהרה להיות ספריי השיער של הוליווד, דרך שפתון ‘קולור ריש’ ((Color Rich שהופיע לראשונה ב-1985, ומגוון המוצרים של סדרת הטיפוח האנטי-אייג’ינג ‘רוויטליפט’ ( (Revitalift ב-1995 שממשיכים גם היום לשבור את השיא, לוריאל פריז הפך את החדשנות בתחום היופי לנגישה עבור כולם, מבלי להתפשר על היעילות או הבטיחות.
אחווה של דוברות חזקות – לוריאל פריז מציג יופי בכל הצורות; אין יופי “בגודל אחד שמתאים לכולם”. משפחת לוריאל פריז מורכבת מקבוצה מגוונת של דוברות הכוללת כוכבות קולנוע, אופנה ותעשיית המוזיקה שמסורות למשימה להעצים נשים ללא קשר לגיל או רקע. היום, ” Because you’re worth it ” משקף את החזון היחודי של יופי כולל/מגוון ומועבר על ידי הדוברות הבינלאומיות, ביניהן הלן מירן, אווה לונגוריה, ג’יין פונדה, אנדי מקדואל, סלין דיון, קמילה קבלו, ויולה דיוויס, סינדי ברונה, אל פנינג, גמה צ’אן, גונג לי, נידהי סוניל, קתרין לנגפורד ועוד רבות וחזקות.
כל אחת מהן בדרכה הייחודית שלה, משתמשת בקולה ובהשפעתה כדי לשמש מודל לחיקוי לנשים בכל רחבי העולם ולחזק את המסר של ערך עצמי.
השחקנית והבימאית, אווה לונגוריה (45), נלחמת למען שיוון הזכויות במקומות העבודה ופועלת לקידום קהילות נשים שאינן מיוצגות מספיק. “במשך שנים רבות הערך העצמי של נשים היה בראש סדר החשיבות של לוריאל פריז, הרבה לפני שזה הפך להיות הדבר המגניב לעשות”, אווה לנגוריה אומרת בגאווה.
שחקנית הקולנוע זוכת האוסקר, ג’יין פונדה הוחתמה בגיל 69 על השקת סדרת האנטי-אייג’ינג ‘אייג’ פרפקט’ בשנת 2006. “חשוב להבין שנשים מבוגרות הן הדמוגרפיה הצומחת ביותר בכל העולם. הגיע הזמן להכיר בערך שלנו”, ג’יין פונדה.
שחקנית הקולנוע והדוגמנית אל פנינג (22), מודל לחיקוי המעודד נשים צעירות לחיות את החיים בתנאים שלהן. “זה כל-כך חיוני לאהוב את כל החלקים בעצמך, במיוחד את אלה שהופכים אותך לייחודית”, אל פנינג.
אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.