שוורצקופף פרופשיונל קולקציית 2018 Essential Looks
“שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית Essential Looks לאביב-קיץ 2018 – קולקציית REinventing Hair
ארבעה טרנדים חדשים שממציאים מחדש, מדמיינים מחדש ומעניקים השראה מחדש לשיער:
• טרנד RANDOM REBEL האינדיבידואליסט שאינו הולך בתלם
• טרנד REAL ME האותנטי שנותן ביטוי ל”אני האמיתי”
• טרנד BEYOND BORDERS החוצה את הגבולות בהשראת החברה הרב-תרבותית
• ובפעם הראשונה- טרנד IGORA #RoyalTakeOver הראשון מסוגו, הנותן במה לשיתוף פעולה אומנותי וייחודי, בין משפיעני רשת בינלאומיים בתחום אופנת השיער, לבין אומני צביעת השיער הבינלאומיים מבית שוורצקופף פרופשיונל.
קולקציית Essential Look החדשה, מביטה קדימה באומץ לעבר העתיד עם השקת קולקציית REinventing Hair לאביב- קיץ 2018. בעונה הנוכחית, “שוורצקופף פרופשיונל” מבית קונצרן הנקל מביאה לחיים 120 שנות ניסיון באמצעות 4 טרנדים חדשים, אשר ממציאים מחדש (REinvent), מדמיינים מחדש (REimagine) ומעניקים השראה מחדש לשיער (REinspire).
בהשראת עליית תרבות המועדונים טרנד RANDOM REBEL – המורד האקראי (מגמת אופנה 1) מעלה על נס את הביטוי העצמי של האאוטסיידר והמורד בעל הסגנון האישי הייחודי שאינו הולך בתלם.
טרנד REAL ME – האני האמיתי (מגמת אופנה 2) מאמץ את האותנטי ומציג את החיים האמיתיים – רק קצת יותר חזק – בכל גוון טבעי.
טרנד BEYOND BORDERS – מעבר לגבולות (מגמת אופנה 3) משלב בתוכו את המעמד הגלובאלי שלנו – דור חדש של רב-תרבותיות שאצלו הגישה לחיים היא הכל ואין כללים בכלל!
בקולקציה זו כללה שוורצקופף פרופשיונל מגמת אופנה רביעית כחלק מסדרת IGORA #RoyalTakeOver המעלה על נס את היצירה המשותפת של מראות שיער שפותחו על ידי קובעי מגמות אופנה בינלאומיים ואמני צביעת שיער המובילים בעולם.
מנהל הקריאייטיב הבינלאומי של “שוורצקופף פרופשיונל”, סיימון אליס מתאר את הקולקציה כך: “כיום השינוי ניכר מכל עבר.
בדרך שבה אנו צורכים מידע, בדו-שיח בין אמנות, סגנון חיים, טכנולוגיה ותרבות, ובדרך שבה הטרנדים של מחר מגדירים את רוח הזמן כיום…
בענף שלנו, כולנו ממציאים מחדש כל העת את השיער בכל מימד, וזוהי הדרך היחידה לשגשג ולצמוח.
בשוורצקופף פרופשיונל זוהי המשימה שלנו, היום ובכל יום.
אנו תמיד נותנים השראה, יוצרים וחולמים בגדול, ולכן אנו כל כך שמחים להציג בפניכם את קולקציית REinventing Hair של העונה הנוכחית…
זהו עולם מהיר, קדחתני וחדש לחלוטין, ואנו ממש שם, שמים את האצבע על הטרנדים החשובים באמת!”
ארבעת הטרנדים החדשים בקולקציית Essential Looks REinventing Hair
טרנד 1 – RANDOM REBEL – המורד האקראי
• כיוון האופנה
תרבות המועדונים המחתרתית יצרה הצהרת אופנה אקלקטית לכל יום.
צבע אינטנסיבי המותיר רושם עז בשילוב עם הדפסים נועזים, חלקי מתכת מבריקים ושפע של פריטים דקורטיביים, בעוד המרקמים הופכים ליותר יותר קיצוניים.
סריגים רכים, אריגי סאטן מבריקים, פרוות שופעות, חצאיות רפרפות ומכנסיים עם דוגמאות מודפסות בשכבות על גבי שכבות! זהו עידן אינדיבידואליזם קיצוני במיטבו…
• כיוון צבע
לאינדיבידואליסטים בלבד; צבע עז וגוונים מנוגדים תופסים את מרכז הבמה במגמת האופנה המרדנית של ‘המורד האקראי’.
שילוב של צבעי IGORA ColorWorx, Vibrance ו-Vario Blond יוצר אפקטים אופטיים בהשראת תרבות המועדונים בגווני אלמוג וסגול בזכות טכניקת Electric Gloss החדשה.
• כיוון העיצוב
טרנד ‘המורד האקראי’ האידיאלי לעיצובי שיער קצרים, מציג מרקמי שיער מסולסלים קיצוניים, קצוות “שבורים” וגימורים דמויי נוצות, המושלמים ליצירת אשליית תנועה עם הדגשי צבע נועזים.
טרנד 2 – REAL ME – האני האמיתי
• כיוון האופנה
טרנד זה מתמקד בגילוי ומתן ביטוי ל”אני האמיתי”.
האופנה נוטה לצד היוקרתי עם אריגי סאטן מבריקים, משי אוורירי ושכבות של מלמלה, תחרה ורשת. לוח צבעים של גוונים ניטראליים חדשים העומדים בניגודיות לגווני שחור רכים וקישוטים יקרי ערך יוצרים מגע מודרני למדי ויפה להפליא.
• כיוון צבע
טרנד ‘האני האמיתי’ מתאפיין בקרירות טבעית בכל גווני העירום הטבעי.
על ידי שימוש בטכניקת Colour Contour החדשה, צבעי BLONDME ו-IGORA מחמיאים לגוון העור ליצירת מראה מחמיא, עם תוספות בגוונים מנוגדים מאוד המדגישות את השילוב המושלם של גוונים כהים ובהירים ליצירת מסגרת לפנים.
• כיוון העיצוב
טרנד ‘האני האמיתי’, המתאים לשיער ארוך יותר, מדגיש את הצורות הטבעיות, המעוצבות בקו נקי ומינימליסטי.
שיער מתנופף בחופשיות בתנועה רכה מתאים בקלות למצב הרוח האותנטי של “זה אני”.
טרנד 3 – BEYOND BORDERS – מעבר לגבולות
• כיוון האופנה
בהשראת החברה הרב-תרבותית, טרנד ‘מעבר לגבולות’ חוצה גבולות כדי להעלות על נס את הגיוון התרבותי.
כאן אריגי משבצות מסורתיים, סריגים ובד טוויד זוכים לטיפול חדשני בניגוד שובב של מרקמים, עם גושי צבע ושילובים של גוון על גוון.
• כיוון צבע
צבעי השיער של טרנד ‘מעבר לגבולות’ מתאפיינים ברב-ממדיות.
בזכות צבעי IGORA ו-IGORA ROYAL העשירים, היוצרים מראה דמוי שיש באמצעות טכניקת Marbling החדשה, צבעים מנוגדים יוצרים מראה של הרמה נוספת ו”קרינה מאחור”.
• כיוון העיצוב
טרנד ‘מעבר לגבולות’, המושלם לשיער מסולסל, מתמקד בהפקת המרב מתלתלים, גלים וסלסולים טבעיים.
הרמה גדולה להצהרה גדולה עם תחושה של שיער פרוע בכוונה למראה חופשי משוחרר.
טרנד 4 – IGORA #RoyalTakeOver
בפעם הראשונה פתחה “שוורצקופף פרופשיונל” את הדלתות למעבדות צבעי השיער של IGORA ROYAL, שלושה משפיעני-דיגיטל בינלאומיים בתחום אופנת השיער, חברו יחד עם שלושת אמני צביעת השיער המובילים בעולם.
כל צוות משקף את האישיות של חבריו ומשלב את היצירתיות שלהם לפיתוח גווני צבעי שיער חדשים לחלוטין!
שיתוף פעולה אמנותי ייחודי זה הניב שלוש קולקציות של צבעיIGORA ROYAL ייחודיים עבור קולקציית Essential Looks החדשה:
• אדום מאובק של IGORA #RoyalTakeOver
לסלי ג’ניסון, אמנית צביעת שיער ומרצה בעלת שם עולמי מבריטניה וז’אן פיליפ סנטוס, אמן צבעי שיער צעיר ומבטיח מסאו פאולו יצרו ביחד גווני אדום אותנטיים אך מתוחכמים למראה ייחודי.
גווני האדום המאובק הפראיים נעים בין גווני אדום קלושים מאוד ועד לגוונים עמוקים של צבעי וינטג’.
הגוונים האדומים המאופקים, הנמרחים באמצעות טכניקת Vertical Melting, יוצרים דירוג גוונים משתלב יחד המוסיף ברק יפה להפליא.
• גווני ניוד טבעי פרוע של IGORA #RoyalTakeOver
מאט קלמנטס, אמן צביעת שיער עטור פרסים מאוסטרליה וחורחה קאנסר, מרצה בעל שם עולמי וחבר Xpresion Creativos ממדריד לוקחים את לוח צבעי העירום הטבעי החדש שלהם עד לקצה על ידי הוספת ניגוד ואופי.
שישה גוונים חדשים רכים ומנוגדים – מגווני בלונד ופסטל פודרתיים ועד לגוונים כהים ומוצללים יותר – מספקים מראה מודרני רך אך חזק כאחד.
באמצעות טכניקת ההדגשה Vanguard Accentuation החדשה, גווני העירום הטבעי המודרניים משמשים ליצירת עיצובים חזקים ומודגשים באמצעות משחק מנוגד של קווים גרפיים חדים ודירוגי גוונים רכים ואורגניים.
•מגמת האופנה השלישית של IGORA #RoyalTakeOver
מצויה כעת בתהליכי פיתוח ותושק בספטמבר 2018 כחלק מקולקציית Essential Looks לסתיו-חורף 2018 של שוורצקופף פרופשיונל.
הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילים בשלושה תחומים עסקיים: מוצרי כביסה וטיפוח הבית, מוצרי יופי וטיפוח ודבקים וטכנולוגיות.
הנקל, שנוסדה ב-1876 מחזיקה בעמדות שוק מובילות בתחומים צרכניים ועסקיים עם מותגים מפורסמים מאוד כגון פרסיל, שוורצקופף ו-Loctite.
הנקל מעסיקה מעל 50,000 איש ודיווחה על מכירות של 18.1 מיליון יורו ורווח תפעולי מתואם של 2.9 מיליארד יורו בשנת הכספים 2015.
מניות הבכורה של הנקל רשומות במדד הבורסה הגרמנית DAX .
מידע נוסף ניתן למצוא באתרי האינטרנט:
www.schwarzkopfpro.com ו-www.henkel.com/press.
אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.