אנו יוצאים לדרך עם “פרויקט 10” אביב 2025
אנו נבנה לכם אתר ללא תשלום – רק אם תענו לנו על השאלות האלה
שימו לב לפרויקט שהחלטנו לבצע לקראת האביב.
“פרויקט 10” אביב 2025
10 בעלי עסקים, ועשרה בלבד, יקבלו מאיתנו אתר אינטרנט ללא תשלום.
בניית אתר אינטרנט חינם.
כן. אתר אינטרנט שיציג את העסק שלהם, את השירותים או המוצרים שהעסק מציע,
עם טקסטים של אודות העסק, עם עיצוב ותמונות, ו3-5 דפי תוכן, ודף צור קשר, וקישור לווטסאפ, וכמובן עם כל הדפים הנדרשים כחוק (נגישות, תנאי שימוש וכיוב’).
כל אלה ללא תשלום עבור בניית האתר.
אנחנו בבראש-הדליין מאמינים בשקיפות מלאה.
תוכלו לראות את תהליך הבניה תוך כדי עבודה, בקישור שיהיה פתוח לבעל העסק בכל עת.
תוכלו לקחת חלק בהחלטות בזמן העבודה.
מתוך אותה גישה של שקיפות – על מה כן תשלמו?
– על הדומיין שלכם
– על אחסון האתר
– על אחזקה ואבטחה
– על הגדרות SEO והתאמה לקידום בגוגל
ותהיו מחויבים להחזיק באתר למשך שנה לפחות.
אחרת איך תדעו באמת עד כמה שווה האתר שלכם לעסק שלכם?
איך תוכלו להיווכח שהאתר שלכם באמת יציב את העסק שלכם אל מול עיני הגולשים בגוגל המתעניינים בתחום שלכם?
איך תוכלו לראות בעיניים את התקדמות הנוכחות של העסק שלכם באינטרנט?
איך תדעו שהמתנה שלנו באמת שווה? (והיא שווה!!! המון!!!)
ויש תנאי אחד חשוב לבעלי עסקים המעוניינים באתר אינטרנט ללא תשלום.
אנו מבקשים שתענו על השאלות הבאות.
על מנת לבנות אתר אינטרנט מצליח, כזה ישנם מספר שאלות בסיסיות שדורשות תשובות.
בצוות בראש-הדליין, אנו מבינים היטב שהצלחת הפרויקט תלויה בהכנה יסודית ומקיפה. לכן, לפני התחלת העבודה המשותפת עם לקוחותינו, אנו מבררים מספר שאלות מרכזיות שחשוב לשאול טרם המהלך.
אתר מרהיב ולוגו מושך הם בהחלט אלמנטים חשובים לעסק, אך באותה מידה יש צורך באסטרטגיה ברורה ותכנון מדויק. ללא שני מרכיבים אלו, הם נשארים כעוד אתר יפה, אך חסר השפעה ושליטה בעולם העסקי, כמו כוכבת ריאליטי שאין לה קהל או לא מצליחה להתחבר לשוק. אנחנו בשדה הקרב הדיגיטלי רואים שכדי שהלקוחות שלנו יצליחו, הם חייבים לבחון ולהבין את מטרותיהם וצרכיהם לפני השקת המותג או האתר.
שאלות אלו לא רק מספקות תובנות חדשות אלא גם מסייעות בהגדרה מדויקת של המשאבים והזמן שיידרשו בכל שלב. לקוחות שעוברים את החלק הכנה שלנו נהנים מתהליך חלק ושקט של בניית האתר, ולרוב הם מוצאים את עצמם מגיעים לתובנות שהיו חובקות או מסובכות אם לא היו עוסקים בשאלות אלו.
למה חשוב לשאול שאלות לפני בניית אתר ומיתוג?
במציאות של היום, המורכבת והשוק התחרותי, הכנה מוקדמת יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון. ובאופן ספציפי, להלן הסיבות המרכזיות לכך:
- חיסכון בזמן ובכסף: הגדרה ברורה של מטרות וצרכים תעזור למנוע תיקונים עתידיים יקרים. זהו שלב חשוב מאוד במניעת הוצאות נוספות וצמצום חיכוכים.
- הבנה מעמיקה: התכנון מאפשר לתכנן את האתר והמוטיב בהתאם לצרכים הייחודיים של העסק, מה שמביא לתוצאות טובות יותר.
- בידול מול המתחרים: שאלות טובות מאפשרות להבין מה עושה את העסק שלכם לייחודי ביחס למתחרים, מה שמסייע בהעצמת המותג.
- תקשורת טובה יותר בינינו: כאשר ידוע מה בדיוק רוצים, התקשורת עם המעצבים והמפתחים תהיה ברורה ויעילה יותר, דבר שיכול לקצר תהליכים.
שאלות המהותיות להבין את העסק
לפני הכול, יש להבין מי אתם ומה העסק שלכם מציע. הנה כמה שאלות מפתח:
- מהו המוצר או השירות המרכזי שלכם?
- מה הסיפור מאחורי העסק מדוע הוא נוצר?
- מה הוביל אתכם להחלטה להתחיל בפרויקט בניית האתר?
הבנת קהל היעד היא חיונית גם כן. הגדרה מדויקת של קהל היעד תענה על שאלות כגון:
- מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם?
- מהן הצרכים והבעיות שלהם?
- כיצד הם מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם?
יש להגדיר מטרות ברורות לעסק. מהן המטרות הייחודיות שלכם ומה היתרון התחרותי שלכם בשוק? מדובר בהגדרות שיכולות לשנות את הכיוונים שבהם תבחרו לפתח את האתר ואת התוכן שבו.
בניית אסטרטגיית המותג
תהליך המיתוג הוא מהותי לא פחות בשלבי הבנייה. זהו הזמן להבין כיצד ברצונכם שייחשב המותג שלכם:
- מה הם הערכים המרכזיים שתרצו לשדר?
- אילו רגשות תרצו לעורר בקרב לקוחותיכם?
- איך הייחודיות שלכם נבדלת מהמתחרים?
מיתוג ייחודי לכם
על מנת לבנות מותג מצליח, חשוב להתמקד בכמה אספקטים קריטיים:
- שפת המותג: האם יש לכם לוגו או פלטת צבעים קיימת? זהו אלמנט מרכזי שיטפח את התודעה הציבורית למותג שלכם.
- סגנון הוויזואלי: איזה סגנון אתם רוצים להציג? האם המותג היה נוח, קלאסי, מודרני או אולי צבעוני? כל עיצוב מכתיב לרוב את הרגשות שהמותג מעורר.
- אלמנטים גרפיים: האם יש צבעים או סמלים שכבר מזוהים עם העסק שלכם ותשמחו לשמור עליהם?
אפיון האתר
אפיון יסודי של האתר הוא שלב לא פחות חשוב להצלחתו. לפני שמתחילים בפיתוח האתר, כדאי להעריך את השאלות הבאות:
- מה המטרה של האתר?
- מהן המטרות המרכזיות של האתר החדש? האם מדובר במכירת מוצרים, שיווק, או אולי יצירת קהילה?
- מהן הפעולות שתרצו שהלקוחות יבצעו באתר?
- מה צריך להיות באתר?
- אילו עמודים תוכן חיוניים נדרשים?
- האם יש צורך בפונקציות מיוחדות כמו חנות אונליין או בלוג?
- מה המידע שצריך להיות נגיש בצורה מהירה עבור הגולשים?
- איך האתר צריך להיראות ולהרגיש?
- האם יש דוגמאות לאתרים שאתם אוהבים ומה אהבתם בהם?
אפיון מקיף עוזר למנוע אי הבנות ולייעל את יתרת התהליך.
קידום אורגני ומחקר מילות מפתח
היבט מרכזי נוסף הוא יכולת האתר להתגלות על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלו. שאלות חשובות בתחום זה כוללות:
- אילו מילות מפתח רלוונטיות לעסק?
- אילו מילים או ביטויים משתמשים בהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כשהם מחפשים את המוצרים שלכם?
- האם יש לכם הבנה לגבי נפח החיפוש של מילות המפתח האלו?
- איזה תוכן צריך להיות באתר?
- איזה סוג תוכן יעזור למשוך את הקהל הרחב? האם יש שאלות נפוצות שכדאי לענות עליהן?
מחקר מעמיק של מילות המפתח הוא מכפיל כוח אפקטיבי שיכול להקנות לכם יתרון תחרותי בפרסום ממומן ובעיקר בפרסום האורגני.
לוחות זמנים ותקציב
ניהול פרויקט צריך לכלול גם הגדרת ציפיות ברורות בנוגע לעלות ולזמן:
- בדרך כלל שאלת התקציב חשובה בשלב זה.
אלא שבמקרה הנדון איפיון האתר ובנייתו יבוצעו ללא תשלום. - אילו לוחות זמנים יש לכם?
- מי יהיה אחראי על התהליך? כמה מעורבות תרצו בתהליך?
בהירות מראש בנוגע לתקציב ולוחות זמנים מאפשרת לשמור על שקיפות ואמינות עם כל העוסקים בדבר.
תחזוקה ועדכונים שוטפים
בניית אתר היא רק הסוף של המהלך הראשון, אך למעשה זהו התחלה של מסע. עליכם לחשוב מראש מי יתחזק את האתר, איזה סוג של עדכונים תרצו לנהל וגם מהו התקציב המיועד לכך.
אתר שנישאר מעודכן ובריא, לא רק מצמצם כשלים טכניים, אלא גם משדר מקצועיות, מה שמסייע לחזק את הנאמנות של הלקוחות ושל מנועי החיפוש.
אבטחה ופרטיות
אבטחת המידע ופרטיות המשתמשים הם מרכיבים שלא תוכלו להרשות לעצמכם להזניח:
- האם אתם מאחסנים מידע רגיש?
- איך אתם מתכננים להתמודד עם אפשרויות של פריצות או דליפות מידע?
אנו מציעים מעטפת אבטחה מקצועית לשאלות אלו, מה שמאפשר לכם להתכונן לקראת אתגרים פוטנציאליים ולשמור תחושת ביטחון.
התאמה בין מראה האתר לאסטרטגיה
עיצוב יפה ומרשים, עם ייצוג חזותי מושך, הם מרכיבים חשובים בנוכחות דיגיטלית. עם זאת, ללא תוכנית אסטרטגית מקיפה, מראה האתר לבדו עלול להחמיץ את המטרות שהוגדרו. האתגר הוא לשלב בין עיצוב אסתטי לבין תכנון קפדני וחשיבה אסטרטגית, כך שיתקבל מוצר סופי שמעביר את המסר הרצוי בקול ברו תוך יצירת חוויה אסתטית לגולשים באתר.
ליווי מקצועי לאורך הדרך
אנו בצוות בראש-הדליין מבינים שהתהליך הסופי של בניית אתר ומיתוג אינו רק עניין טכני, אלא חוויה שלמה הכוללת חיבור רגשי ואנושי עם הלקוחות. ליווי מקצועי ידאג שתהליך המיתוג והבניית האתר יתנהל בצורה חלקה, תוך שמירה על התאמה אישית לצרכים הייחודיים של העסק שלכם.
כל כלי, כל אפשרות וכל מידע חשוב שייתן לכם יתרון על פני המתחרים, יעמדו לרשותכם. השקעה במקצועיות ובידע לא רק שתייצר מוצר שירשים את לקוחותיכם אלא גם תפנה זמן ותשאב את האנרגיה שדרושה לכם להתפתחות העסקית.
לכן הכנו מראש שורת שאלות ישירות על התכנון של האתר.
בעלי עסקים שמבינים שרק אם נוכל לקבל תמונה ברורה של העסק וצרכיו, של קהל היעד ומה מעניין אותו, של המוצר או השירות שהעסק מציע, נוכל להעמיד לרשותם עולם חדש של אפשרויות ושיפורים, נוכל לקבל החלטות מושכלות יותר, קהל היעד של העסק יגיב באופן חיובי, והעסק יזכה למיקומו הראוי בשוק.
וזו המטרה שלנו – להעניק לעסק שלך את המקום הראוי לו באינטרנט, ובעולם הפיזי.
לכן, על כל בעל עסק להקדיש את הזמן לחשיבה מעמיקה על השאלות מעלה.
זיכרו, כל תהליך במיתוג ובבניית אתר הוא מסע, ואנחנו כאן כדי להדריך אתכם בכל שלב, להבטיח חוויית משתמש עשירה ואפקטיבית, ולעזור לכם להפוך את אתר האינטרנט שלכם לגורם יעיל בתהליך השיווק של העסק שלכם.
אז מה אתם אומרים?
מעוניינים לקבל אתר אינטרנט במתנה?
צרו קשר כדי לענות על השאלות בהקדם.
כי – רק 10 עסקים יתקבלו לפרויקט 10 אביב 2025.
אהבתם את המאמר? כתבו לנו מה דעתכם בנושא.